ANAK MAKAN DALAM KERETA

“Assalamualaikum, nama saya Puan Anisah daripada Gerik, Perak.”

“Sebelum saya menggunakan produk ini, VOMAQ Smart Shield (Pest Protection) ini
masalah yang ketara ialah masalah semut dan lipas dan juga
serangga-serangga kecil yang berada dalam kereta saya.”

“Jadi, punca dia, punca yang menyebabkan adanya semut dan lipas ini
ialah anak-anak sayalah yang suka makan dalam kenderaan, suka
makan dalam kereta, tinggalkan makanan- makanannya dalam
kereta. Itulah yang menjadi masalah, dan saya memang rasa rimas
sangat, rimas dan tak selesa bila ada masalah-masalah semua.”

“Tapi, selepas saya diperkenalkan oleh pengasas dia, Mohd Iqmal
dengan produk ini VOMAQ Smart Shield(Pest Protection) memang Alhamdulillah
semua masalah itu selesai.”

“Maknanya, tak ada lagi semut, lipas
dalam kenderaan. Tapi, yang paling ketara yang paling saya suka
dengan produk ini, walaupun anak saya tertinggal coklat yang telah
cair dalam kenderaan saya itu esoknya bila tengok memang tak ada
sebarang lipas atau semut yang mengerumuni coklat anak saya itu.”

“Bayangkan, macam mana sebelum ini penuh dengan semut, lipas
yang berkerumun dekat makanan yang ditinggalkan itu, semuanya itu
dah tak ada. Saya memang selesa sangat dan saya rasa lega
sangat, dan terima kasih sangat kepada pengasas, Mohd Iqmal.”

“Terima kasih banyak-banyak dan kepada semua pengguna di luar
sana, masyarakat di luar sana yang ada masalah macam saya, saya
sarankan sangat gunalah VOMAQ Smart Shield(Pest Protection), memang boleh
membantu sangat-sangat masalah yang dihadapi macam masalah
yang saya hadapi.”

 

“Okay, terima kasih Mohd Iqmal, pengasas
VOMAQ Smart Shield(Pest Protection).”

Leave a comment